Fly Service Turkey ve Kanada ceo’su Gökhan Sarıgöl ülkemizde yaşanan deprem felaketinde tüm ekibi ile deprem bölgesine havalanan yurtdışından gelen uçakları karşıladı. Sarıgöl basın açıklaması yaptı. İşte o açıklama….
Ülkemizde yaşanan 11 ili etkileyen deprem felaketinde Fly Service Turkey tüm ekibi ile deprem bölgesine yardımları ulaştırmak için can başla çalıştı. Fly Service Turkey Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Sarıgöl ülkemizde yaşanan felaket ile ilgili basın açıklaması yaptı. İşte o basın açıklaması.
Gökhan Sarıgöl “Bildiğiniz gibi Fly Service olarak ülkemizde yaşanan deprem felaketinin ilk gününden itibaren vatandaşlarımıza yardımı görev bildik.
Depremin ilk günlerinde Afad da dahil olmak üzere 500.000,00 TL nakit yardım yapıp Fly Service ekiplerimizi Adana ve Gaziantep havalimanlarına yardım uçaklarını koordinasyonu için İstanbul’dan ilgili havalimanlarına ulaştırdık ve an itibarin ile oradalar, yer hizmetleri firmaları ile ortaklaşa yaklaşık bugüne kadar 60 yardım uçağına hizmet verdiler.
Şirketimizin Kanada ofisinden aldığımız bilgi ile orada Türk vatandaşlarımızın katkısıyla toplanan acil yardım malzemelerini Türk Hava Yollarında yer kalmadığı için taşınamadığı bilgisi bana ulaşır ulaşmaz pandemi zamanı birlikte çalışıp Pakistan Havayolları ile Trabzon’a Türk öğrencileri getirdiğimiz, Türkiye Kanada Başkonsolosu Sayın Sinem Mingan hanımefendiyi arayıp yardımcı olmak istediğimizi ilettim kendisi ve Ottava Büyük Elçiliğimiz ve Montreal ICAO Büyük Elçimiz Sayın Suat Beyin yardım ve destekleri ile 3 gün gibi çok kısa bir surede organize olduk.
Önce Türkiye temsilciliğini yaptığımız Biman Bangladesh hava yolları ile irtibata geçip kendilerinin Toronto – Dakka uçuşu ile İstanbul indikleri yakıt ikmali uçuşunda bu acil yardım malzemelerini Bedava/ Free Of Charge taşımalarını rica ettik. Onlarda hemen genel müdürleri ile konuşup izni aldılar sonra Kanada Konsolosluğumuz ve Ottava Büyük Elçiliğimiz ve Montreal ICAO Büyük Elçimiz sayın Suat Beyin yardımları ile bir gün içerisinde Kanada sivil havacıılık otoritesinden gerekli izinleri alıp 4 saat içerisinde Biman Bangladesh Havayolları uçağına başarılı şekilde yükledik ve acil yardım malzemeleri bugün 13:20 saati ile İstanbul Havalimanına inip acil yardım malzemelerini başarılı şekilde Afad, Istanbul Hava Limanı ekibine teslim edilmiştir.
Bu çok zor işi çok kısa bir sürede gerçekleştirdiğimiz için şahsen çok mutluyum. Gelecek günlerde Fly Service olarak depremde zarar gören ve yaralanan vatandaşlarımızın yanındayız vefat eden vatandaşlarımıza Allahtan Rahmet diliyorum.
Türkiye’nin bu zor günlerinde şirketim ve şahsım olarak yanındayız”
Saygılarımla,
Gökhan SARIGÖL